Warszawa
+48 602 272 461
biuro@promaco.pl

* AvMap – nawigatory lotnicze

NAWIGACJA LOTNICZA I WODNA

AvMap - nawigatory lotnicze

Promaco jest dystrybutorem urządzeń do nawigacji lotniczej produkowanych przez włoską firmę AvMap.

Powstała w 1994 roku w ramach grupy C-MAP (obecnie Jeppesen), światowego lidera w technologii map elektronicznych.
Firma zadebiutowała na aeronautycznym rynku nawigatorem EKP, odniósł on jeden z największych sukcesów wśród systemów nawigacji lotniczej sprzedawanych na całym świecie, głównie w USA.
Nawigatory lotnicze AvMap produkowane są we Włoszech. Używane są w wielu krajach przez pilotów General Aviation jak też przez policję, siły zbrojne, agencje rządowe, zespoły ratownicze i obronę cywilną.
Wśród naszych klientów w Polsce, oprócz pilotów General Aviation, jest wiele służb publicznych w tym straż graniczna, policja i wojsko.

PROMOCJA WIOSENNA 2018 !!!

• Nawigator EKP V – 6 790.00 zł cena wiosenna 5641,00 zł

• Nawigator EKP V + panel dokujący – 7 626.00 zł cena wiosenna 6674,00 zł

• Nawigator EKP V + panel dokujący + moduł A2 ADAHRS – 9 578,00 zł cena wiosenna 8336,00 zł

• Urządzenie UltraEfis (9 funkcji w jednym) – 4 900,00 zł  cena wiosenna cena wiosenna 4189,00 zł

• Engine Box monitoring silników Rotax – 4 240.00 zł  cena wiosenna 3561,00 zł

ceny z VAT

 


Nawigator EKP V

urządzenia do nawigacji lotniczej

Posiada jasny, widoczny w słońcu ekran, wbudowaną baterię i odbiornik GPS, jego grubość to tylko 2 cm. EKP V jest cienki, lekki i bardzo mocny. Posiada wbudowany odbiornik GPS u-blox 5, baterię i głośniki.
Przyjazny dla użytkownika.
Łatwo zmienia się zawartość ekranu, wybierając odpowiednie funkcje do wyświetlenia: mapa, TAWS, wyświetlanie pionowe lub poziome mapy, dane nawigacyjne, HIS, EFIS. Można ustawić różne profile dla różnych statków powietrznych z różnymi parametrami TAWS a nawet różną konfiguracją klawiszy.

Dane techniczne:

Wymiary: 110 mm x 172 mm x 21 mm
Waga: 400g
Ekran Kolorowy LCD TFT 7″ (17,7 cm) 16:9
Ilość kolorów: 64 tysiące
Rozdzielczość: 800 x 480 pikseli

  • Automatyczna regulacja jasności
  • Klawiatura 10 klawiszowa
  • Odbiornik GPS u-block 5 dużej czułości z WAAS
  • Procesor Freescale IMX515 800 MHz
  • RAM 256 MB
  • Pamięć zewnętrzna Karta Micro SD z mapami
  • Bateria Litwo-jonowa, Wymienna, do ładownia
  • Zasilanie 10/35 V DC
  • Wbudowany głośnik
  • Stacja dokująca 2 porty serial, 1 USB, wejście audio i wideo, wyjście audio
  • Polskie menu
  • Aktualizacja oprogramowania Bezpłatna
  • Wygląd powierzchni ziemi wielokolorowy, pokazujący wzniesienia terenu
  • Wirtualna klawiatura QWERTY
  • W pełni przyjazne dostosowanie ekranu Można wybrać widok: TAWS, pogoda, widok pionowy, dane nawigacyjne, HIS, EFIS,
  • Planowanie trasy (Flight Plan) Do 15 tras, 100 punktów każda
  • Pionowy i poziomy wygląd mapy
  • Import planów lotu, punktów trasy i tras z PC , przy współpracy w odpowiednim oprogramowaniem
  • Edytowalne checklisty
  • Komputer trasy
  • Symulator
  • TAWS
  • Współpraca z innymi systemami nawigacyjnymi Tak: Autopilot, zewnętrzna antena GPS
  • Ekran HIS / RMI z danymi nawigacyjnymi
  • Nawigacja pionowa
  • Informator o przestrzeni powietrznej Pokazuje przestrzenie powietrzne na planowanej trasie i ostrzega o ich przekraczaniu podczas lotu
  • Informacja pogodowa Działa tylko w Ameryce Północnej
  • Informacja o ruchu w czasie rzeczywistym We współpracy z INCAS lub Zaon XRXWymiana danych przez Google Earth™
  • Wymiana punktów trasy, planów lotu i tras pomiędzy nawigatorem i Google Earth™
  • Tworzenie bazy fotograficznej Można wczytać zdjęcia i dopasować je do lotnisk
  • Dopasowanie do różnych statków powietrznych Wprowadzanie różnych parametrów TAWS, wyglądu ekranu itp.
  • Współpraca z innymi urządzeniami EFIS, autopilot, antena zewnętrzna, CAS
  • Mapy
  • Mapa bazowa Świata
  • Jeppesen
  • Przeszkody
  • Dolne drogi lotnicze
  • AOPA
  • Lotniska, lądowiska, heliports Ponad 1300 prywatnych lądowisk i 1000 helipads w Europie. Ponad 150 lotnisk i lądowisk w Polsce
  • Rysunki lotnisk z drogami kołowania

W komplecie

  • Nakolannik
  • Pas mocujący do kolana
  • Instrukcja obsługi po polsku

Dostawa 2 tygodnie po potwierdzeniu zamówienia i wpłacie na konto Promaco.

 


 

MODUŁ A2 ADAHRS do EKP V –

jak GLASS COCPIT


Moduł IMU (Inertial Measurement Unit) A2 ADAHRS w połączeniu z nawigatorem lotniczym EKP V firmy AvMap i stacją dokującą, tworzy prawdziwy Glass Cockpit w lekkich samolotach sportowych, ultralight i eksperymentalnych.
Oparty na technologii UAV, łatwy w montażu moduł IMU dodaje wiele nowych funkcji nawigacyjnych i przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa lotu.

Funkcje EFIS AvMap:

  • Wspomaganie głównego ekranu nawigacji
  • Prędkość i wysokość
  • Integracja TAWS z PFD ze wskazaniami wysokości nad terenem
  • Wskaźnik wiatru wraz z komponentami
  • Uślizg boczny i kurs
  • Sensor danych aeronautycznych 1- 250 kts i -1000 do 40000 ft
  • Czytelny ekran HIS powiązany z funkcjami planowania trasy
  • 3 osiowy żyrokompas
  • Pomiar przyśpieszeń, zakres +/- 8g, rotacja +/- 1600 deg/s
  • Nawigacja w technologii UAV w przypadku awarii GPS

 


 

System EFIS Ultra

(Electronic Flight Instrument System) 

AvMap - nawigatory lotnicze
AvMap
AvMap - nawigatory lotnicze

Kompaktowy, lekki, łatwy w instalacji i użytkowaniu, zapewnia niezawodny i zaawansowany system ADAHRS (Air Data/Attitude/Heading Reference System)

Urządzenie EFIS AvMap posiada jasny, widoczny w słońcu 3.5 calowy ciekłokrystaliczny wyświetlacz LCD.

Może być zamontowany w panelu. Połączony jest do zewnętrznego odbiornika GPS i do systemu Pitota w samolocie, aby dostarczyć wiarygodne dane ADAHRS.

Zaprojektowany do użytku w samolotach General Aviation zawiera półprzewodnikowe żyroskopy, przyspieszeniomierze, czujniki pola magnetycznego, czujniki danych powietrza i procesory nawigacyjne UAV. To wszystko czyni go godnym zaufania i kompletnym systemem.
Jest on mało czuły na zmiany temperatury, zakres działania od -20°C do +80°C!

System EFIS AvMap Ultra jest również doskonałym zabezpieczeniem nawigacyjnym w przypadku awarii nawigatora korzystającego z systemu GPS, na ekranie HSI można wybrać z zainstalowanej bazy danych Jeppesen lotnisko, VOR i NDB jak też punkt nawigacji .

Na 3,5 calowym wyświetlaczu ciekłokrystalicznym można wybrać jedną z dwóch stron do wyświetlenia: PFD lub HSI

Ekran PFD pokazuje:

  • Wysokość (GPS)
  • Prędkość (z rurki Pitota)
  • Wysokość (z systemu Pitota)
  • Uślizg boczny
  • Szybkość pionową
  • Przeciążenie G
  • Kompas

Ekran HSI pokazuje: aktualną pozycję, kurs, odległości, kierunki, radiale względem punktów nawigacji i przybliżone dane wiatru.

EFIS AvMap UIltra zawiera wewnętrzny magnetyczny model światowy, który pozwala na obliczenie miejscowego odchylenie magnetycznego. Może policzyć, aktualną pozycje i prędkość względem ziemi nawet bez nawigatora GPS.

EFIS AvMap Ultra specyfikacja techniczna:

  • Rozmiary: 95 x 95 x 49.5 mm
  • Średnica: 82 mm
  • Waga: 145 g
  • Ekran: 3.5”; 960 x 240 pikseli, jasność 500 cd/m2
  • 3 osiowe żyroskopy, przyspieszeniomierze i magnetometry
  • Przyśpieszenie (3 osiowe): +/- 8 G
  • Rotacja : +/- 1600 deg/s
  • Czujniki danych: 10 do 250 kts, -1000 do 40000 stopy
  • Procesor ruchu UAV®
  • Zapis danych: karta Micro SD
  • Kabel zasilania 1.5 m
  • Napięcie zasilania 10/35 V DC
  • 3 porty szeregowe RS 232
  • Pobór prądu @ 12 V DC: 100 mA
  • Odbiornik GPS: U Blox NEO 6Q z 1.5 m kablem

Oprogramowanie:

  • Baza danych Jeppesen (APT, VOR, NDB) jako kopia zapasowej nawigacji.

Dostępne 4 obszary: Europa Afryka, Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Azja – Australia.

 


 

EngiBOX

system do monitorowania silników ROTAX

urządzenia do nawigacji lotniczej

Kompatybilny z silnikami Rotax: serii 912 DCDI, serii 912S DCDI, serii 914 DCDI, serii 447 UL SCDI, 503 UL DCDI, 582 UL DCDI and 618 UL DCDI.

Z szybkością pięciu aktualizacji na sekundę, EngiBOX dokonuje pomiarów i wyświetla parametry silnika. Ostrzega natychmiast jeśli pomiar wykaże przekroczenie parametrów krytycznych silnika.
Dane są zapisywane i przechowywane w pamięci wewnętrznej (do 160 godzin).

Specyfikacja Techniczna

EngiBOX jest lekkim, kompaktowy monitorem następujących parametrów silnika:
Temperatura spalin (EGT), obroty na minutę (RPM), ciśnienie w kolektorze dolotowym (MAP),
ciśnienie i temperatura oleju, temperatura powietrza, temperatura głowicy cylindrów (CHT) / temperatura cieczy chłodzącej (CT)

Dane – widok 1

AvMap - nawigatory lotnicze
Wyświetlane są graficznie trendy, ostrzeżenia i limity alarmowe.

Dane – widok 2

urządzenia do nawigacji lotniczej

Dane są wyświetlane podkreślając wartości trendów silnika, ostrzeżenia i limity alarmowe.

Dostępne są wykresy poszczególnych parametrów silnika do analizy wyników.

Zegar

AvMap - nawigatory lotnicze

Pokazuje czas lotu, czas od ostatniego przeglądu oraz całkowity czas użytkowania silnika.

urządzenia do nawigacji lotniczej