Promaco jest dystrybutorem urządzeń do nawigacji lotniczej produkowanych przez włoską firmę AvMap.
Powstała w 1994 roku w ramach grupy C-MAP (obecnie Jeppesen), światowego lidera w technologii map elektronicznych.
Firma zadebiutowała na aeronautycznym rynku nawigatorem EKP, odniósł on jeden z największych sukcesów wśród systemów nawigacji lotniczej sprzedawanych na całym świecie, głównie w USA.
Nawigatory lotnicze AvMap produkowane są we Włoszech. Używane są w wielu krajach przez pilotów General Aviation jak też przez policję, siły zbrojne, agencje rządowe, zespoły ratownicze i obronę cywilną.
Wśród naszych klientów w Polsce, oprócz pilotów General Aviation, jest wiele służb publicznych w tym straż graniczna, policja i wojsko.
Ceny niektórych produktów
WIOSENNA PROMOCJA!!!
• Nawigator EKP V – 8 192,00 zł
• Nawigator EKP V + panel dokujący – 9 568,00 zł
• Urządzenie UltraEfis (9 funkcji w jednym) – 5 440,00 zł
-wszystkie ceny z podatkiem VAT
Prosimy o zapytania dotyczące cen pozostałych produktów.
Nawigator EKP V
Posiada jasny, widoczny w słońcu ekran, wbudowaną baterię i odbiornik GPS, jego grubość to tylko 2 cm. EKP V jest cienki, lekki i bardzo mocny. Posiada wbudowany odbiornik GPS u-blox 5, baterię i głośniki.
Przyjazny dla użytkownika.
Łatwo zmienia się zawartość ekranu, wybierając odpowiednie funkcje do wyświetlenia: mapa, TAWS, wyświetlanie pionowe lub poziome mapy, dane nawigacyjne, HIS, EFIS. Można ustawić różne profile dla różnych statków powietrznych z różnymi parametrami TAWS a nawet różną konfiguracją klawiszy.
Dane techniczne:
Wymiary: 110 mm x 172 mm x 21 mm
Waga: 400g
Ekran Kolorowy LCD TFT 7″ (17,7 cm) 16:9
Ilość kolorów: 64 tysiące
Rozdzielczość: 800 x 480 pikseli
- Automatyczna regulacja jasności
- Klawiatura 10 klawiszowa
- Odbiornik GPS u-block 5 dużej czułości z WAAS
- Procesor Freescale IMX515 800 MHz
- RAM 256 MB
- Pamięć zewnętrzna Karta Micro SD z mapami
- Bateria Litwo-jonowa, Wymienna, do ładownia
- Zasilanie 10/35 V DC
- Wbudowany głośnik
- Stacja dokująca 2 porty serial, 1 USB, wejście audio i wideo, wyjście audio
- Polskie menu
- Aktualizacja oprogramowania Bezpłatna
- Wygląd powierzchni ziemi wielokolorowy, pokazujący wzniesienia terenu
- Wirtualna klawiatura QWERTY
- W pełni przyjazne dostosowanie ekranu Można wybrać widok: TAWS, pogoda, widok pionowy, dane nawigacyjne, HIS, EFIS,
- Planowanie trasy (Flight Plan) Do 15 tras, 100 punktów każda
- Pionowy i poziomy wygląd mapy
- Import planów lotu, punktów trasy i tras z PC , przy współpracy w odpowiednim oprogramowaniem
- Edytowalne checklisty
- Komputer trasy
- Symulator
- TAWS
- Współpraca z innymi systemami nawigacyjnymi Tak: Autopilot, zewnętrzna antena GPS
- Ekran HIS / RMI z danymi nawigacyjnymi
- Nawigacja pionowa
- Informator o przestrzeni powietrznej Pokazuje przestrzenie powietrzne na planowanej trasie i ostrzega o ich przekraczaniu podczas lotu
- Informacja pogodowa Działa tylko w Ameryce Północnej
- Informacja o ruchu w czasie rzeczywistym We współpracy z INCAS lub Zaon XRXWymiana danych przez Google Earth™
- Wymiana punktów trasy, planów lotu i tras pomiędzy nawigatorem i Google Earth™
- Tworzenie bazy fotograficznej Można wczytać zdjęcia i dopasować je do lotnisk
- Dopasowanie do różnych statków powietrznych Wprowadzanie różnych parametrów TAWS, wyglądu ekranu itp.
- Współpraca z innymi urządzeniami EFIS, autopilot, antena zewnętrzna, CAS
- Mapy
- Mapa bazowa Świata
- Jeppesen
- Przeszkody
- Dolne drogi lotnicze
- AOPA
- Lotniska, lądowiska, heliports Ponad 1300 prywatnych lądowisk i 1000 helipads w Europie. Ponad 150 lotnisk i lądowisk w Polsce
- Rysunki lotnisk z drogami kołowania
W komplecie
- Nakolannik
- Pas mocujący do kolana
- Instrukcja obsługi po polsku
Dostawa 2 tygodnie po potwierdzeniu zamówienia i wpłacie na konto Promaco.
MODUŁ A2 ADAHRS do EKP V –
jak GLASS COCPIT
Moduł IMU (Inertial Measurement Unit) A2 ADAHRS w połączeniu z nawigatorem lotniczym EKP V firmy AvMap i stacją dokującą, tworzy prawdziwy Glass Cockpit w lekkich samolotach sportowych, ultralight i eksperymentalnych.
Oparty na technologii UAV, łatwy w montażu moduł IMU dodaje wiele nowych funkcji nawigacyjnych i przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa lotu.
Funkcje EFIS AvMap:
- Wspomaganie głównego ekranu nawigacji
- Prędkość i wysokość
- Integracja TAWS z PFD ze wskazaniami wysokości nad terenem
- Wskaźnik wiatru wraz z komponentami
- Uślizg boczny i kurs
- Sensor danych aeronautycznych 1- 250 kts i -1000 do 40000 ft
- Czytelny ekran HIS powiązany z funkcjami planowania trasy
- 3 osiowy żyrokompas
- Pomiar przyśpieszeń, zakres +/- 8g, rotacja +/- 1600 deg/s
- Nawigacja w technologii UAV w przypadku awarii GPS
System EFIS Ultra
(Electronic Flight Instrument System)
Kompaktowy, lekki, łatwy w instalacji i użytkowaniu, zapewnia niezawodny i zaawansowany system ADAHRS (Air Data/Attitude/Heading Reference System)
Urządzenie EFIS AvMap posiada jasny, widoczny w słońcu 3.5 calowy ciekłokrystaliczny wyświetlacz LCD.
Może być zamontowany w panelu. Połączony jest do zewnętrznego odbiornika GPS i do systemu Pitota w samolocie, aby dostarczyć wiarygodne dane ADAHRS.
Zaprojektowany do użytku w samolotach General Aviation zawiera półprzewodnikowe żyroskopy, przyspieszeniomierze, czujniki pola magnetycznego, czujniki danych powietrza i procesory nawigacyjne UAV. To wszystko czyni go godnym zaufania i kompletnym systemem.
Jest on mało czuły na zmiany temperatury, zakres działania od -20°C do +80°C!
System EFIS AvMap Ultra jest również doskonałym zabezpieczeniem nawigacyjnym w przypadku awarii nawigatora korzystającego z systemu GPS, na ekranie HSI można wybrać z zainstalowanej bazy danych Jeppesen lotnisko, VOR i NDB jak też punkt nawigacji .
Na 3,5 calowym wyświetlaczu ciekłokrystalicznym można wybrać jedną z dwóch stron do wyświetlenia: PFD lub HSI
Ekran PFD pokazuje:
- Wysokość (GPS)
- Prędkość (z rurki Pitota)
- Wysokość (z systemu Pitota)
- Uślizg boczny
- Szybkość pionową
- Przeciążenie G
- Kompas
Ekran HSI pokazuje: aktualną pozycję, kurs, odległości, kierunki, radiale względem punktów nawigacji i przybliżone dane wiatru.
EFIS AvMap UIltra zawiera wewnętrzny magnetyczny model światowy, który pozwala na obliczenie miejscowego odchylenie magnetycznego. Może policzyć, aktualną pozycje i prędkość względem ziemi nawet bez nawigatora GPS.
EFIS AvMap Ultra specyfikacja techniczna:
- Rozmiary: 95 x 95 x 49.5 mm
- Średnica: 82 mm
- Waga: 145 g
- Ekran: 3.5”; 960 x 240 pikseli, jasność 500 cd/m2
- 3 osiowe żyroskopy, przyspieszeniomierze i magnetometry
- Przyśpieszenie (3 osiowe): +/- 8 G
- Rotacja : +/- 1600 deg/s
- Czujniki danych: 10 do 250 kts, -1000 do 40000 stopy
- Procesor ruchu UAV®
- Zapis danych: karta Micro SD
- Kabel zasilania 1.5 m
- Napięcie zasilania 10/35 V DC
- 3 porty szeregowe RS 232
- Pobór prądu @ 12 V DC: 100 mA
- Odbiornik GPS: U Blox NEO 6Q z 1.5 m kablem
Oprogramowanie:
- Baza danych Jeppesen (APT, VOR, NDB) jako kopia zapasowej nawigacji.
Dostępne 4 obszary: Europa Afryka, Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Azja – Australia.
EngiBOX
system do monitorowania silników ROTAX
Kompatybilny z silnikami Rotax: serii 912 DCDI, serii 912S DCDI, serii 914 DCDI, serii 447 UL SCDI, 503 UL DCDI, 582 UL DCDI and 618 UL DCDI.
Z szybkością pięciu aktualizacji na sekundę, EngiBOX dokonuje pomiarów i wyświetla parametry silnika. Ostrzega natychmiast jeśli pomiar wykaże przekroczenie parametrów krytycznych silnika.
Dane są zapisywane i przechowywane w pamięci wewnętrznej (do 160 godzin).
Specyfikacja Techniczna
EngiBOX jest lekkim, kompaktowy monitorem następujących parametrów silnika:
Temperatura spalin (EGT), obroty na minutę (RPM), ciśnienie w kolektorze dolotowym (MAP),
ciśnienie i temperatura oleju, temperatura powietrza, temperatura głowicy cylindrów (CHT) / temperatura cieczy chłodzącej (CT)
Dane – widok 1
Wyświetlane są graficznie trendy, ostrzeżenia i limity alarmowe.
Dane – widok 2
Dane są wyświetlane podkreślając wartości trendów silnika, ostrzeżenia i limity alarmowe.
Dostępne są wykresy poszczególnych parametrów silnika do analizy wyników.
Zegar
Pokazuje czas lotu, czas od ostatniego przeglądu oraz całkowity czas użytkowania silnika.