Promocje | O firmie | Jak kupować? | Rejestracja | Kontakt | Download
login:   hasło:   Koszyk: 0
» Regulamin
tel. 501 392 592

    Zasady sprzedaży w sklepie internetowym

    1. Zakupy w sklepie internetowym mogą być dokonywane przez osoby prywatne i firmy.
    2. Wysyłamy zamówiony towar Pocztą Polską, koszt w przypadku przedpłaty przelewem 7 zł brutto (przed dokonaniem przelewu proszę czekać na naszą informację z nr. konta!). Koszty przesyłki Pocztą Polską mogą ulec zmianie ze względu na wielkość i wagę paczki. Paczki duże dostarczane są przez firmę kurierską. Koszt wysyłki 16 zł brutto w przypadku przedpłaty przelewem. Wysyłka za granicę Europa koszt 25 – 50 zł. Poza Europą powyżej 50 zł.
    3. Oferowane akcesoria i części zamienne zostały starannie wybrane pod kątem jakości i są w pełni dopasowane (kompatybilne) do telefonów.

    REKLAMACJE PROSZĘ WYSYŁAĆ TYLKO POCZTĄ POLSKĄ
    Reklamacje przysyłane inną drogą na nasz koszt będą odsyłane do nadawcy.

    Jak kupować?

    1. Towary w naszym sklepie można przeglądać według katalogu akcesoriów lub wyszukiwarki.

      Każdy towar ma podaną nazwę, informację o opisie, cenę netto oraz brutto, stan towaru w magazynie. W prawej części tabeli znajduje się mały obrazek koszyka. Pierwszą z jego funkcji jest dodawanie towarów do zamówienia. Aby umieścić towar w koszyku należy kliknąć jego ikonę i podać pojawiającym się okienku liczbę zamawianych sztuk. Drugą z funkcji ikonki koszyka jest modyfikowanie wprowadzonej wcześniej liczby egzemplarzy. Po kliknięciu na obrazku koszyka pojawi się prośba o podanie nowej liczby zamawianych egzemplarzy, a w polu edycyjnym będzie widniała dotychczasowa ich liczba. Wszystkie zmiany i wprowadzone dane zatwierdzamy poprzez kliknięcie przycisku 'OK'.

    2. W prawym górnym rogu strony sklepowej widnieją informacje o Państwa danych, sumie netto całego zamówienia oraz ewentualnych rabatach i innych informacjach wynikających z kwoty zamówienia. Kliknięcie na znajdującym się tam napis koszyka powoduje wyświetlenie zestawienia zamawianych towarów. Zestawienie to zawiera spis wszystkich zamawianych towarów wraz z ich cenami, a także ikony małych koszyków umożliwiające wprowadzenie zmian do każdego zamawianego towaru.
    3. Złożenie zamówienia następuje dopiero po kliknięciu przycisku zamawiam znajdującego się na dole strony zawierającej spis zamawianych towarów.


      Przy zakupach detalicznych nie wymagana jest rejestracja



      W wypadku produktów na zamówienie wymagana jest przedpłata w wysokości 100% wartości zamówienia. Realizacja takich zamówień odbywa się w ciągu 3-7dni roboczych od daty otrzymania przelewu. W przypadku klientów hurtowych obowiązują ceny hurtowe bez dodatkowych rabatów


      Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.



      Zasady reklamacji



      1. Dowodem uprawniającym do reklamacji zakupionego u nas towaru, lub zgłoszenia niezgodności towaru z fakturą jest kopia faktury zakupu lub paragon.


      2. Każda reklamacja musi być opisana za pośrednictwem
      Formularza Zgłoszenia Reklamacyjnego
      <- pobierz
      który jest dostępny do ściągnięcia ze strony www.promaco.pl


      3. Okres gwarancji:

      12 miesięcy :


      - ładowarki sieciowe / samochodowe (u producenta 24)
      - akumulatory (u producenta 24)
      - zestawy słuchawkowe (u producenta 24)
      - tunery cyfrowe 24 miesiące
      - telefony (u producenta 24)
      - modemy play (u producenta 24)
      - tablety / nawigacje (u producenta 24)
      - power banki
      - karty pamięci ( u producenta 24 )



      3 miesiące :


      - oryginalne akcesoria
      - taśmy serwisowe
      - dotyki + lcd ( komplety )
      - serwis (akcesoria serwisowe )
      - narzędzia serwisowe
      - kabury, futerały, etui itp.


      od daty zakupu w PPH Promaco Sp z o.o.




      4. Reklamacje które nie mają: wypełnionego Formularza Zgłoszenia Reklamacyjnego, nie są opisane usterki, towar jest uszkodzony mechanicznie - nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane do klienta lub w uzasadnionych sytuacjach zostaną zrealizowane lecz termin realizacji reklamacji ulegnie wydłużeniu.


      5. Reklamacje klient odsyła na swój koszt!!!


      6. UWAGA: Nie przyjmujemy towaru który jest sprawny, nie uszkodzony lub uszkodzenie powstało z winy kupującego. Nie uwzgledniamy zwrotów sprawnych produktów !




      Wszystkie towary zakupione w naszej firmie na fakturę lub paragon posiadają gwarancję od 3 do 24 miesięcy liczoną od daty zakupu.



      Realizacja reklamacji odbywa się na zasadzie wymiany produktów, naprawy produktu, a w przypadku braku towaru na stanie korekty faktury. Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji usuwane są bezpłatnie. Naprawy i wymiany dokonywane są niezwłocznie po przyjęciu produktu do reklamacji w terminach przyjętych przez ustawę.



      W przypadku stwierdzenia niezgodności dostawy (nie później niż przed upływem 7 dni od daty otrzymania towaru) z zamawianym towarem lub fakturą, oraz w przypadku gdy przesyłka została uszkodzona w transporcie [należy przedstawić protokół z oględzin w obecności kuriera] - prosimy o niezwłoczne złożenie reklamacji Przesyłanie produktów podlegających reklamacji musi być wcześniej uzgodnione z naszym serwisem - zalecamy przesyłkę Pocztą Polską.



      W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Działem Reklamacji:





      telefon:
      +48 22 635 19 13



      Wszelkiego rodzaju reklamacje, oferty reklamowe lub handlowe prosimy o przesyłanie na koszt osoby wysyłającej, cała korespondencja wysyłana na nasz koszt bez wcześniejszego kontaktu nie będzie przyjmowana.






Nowości | Promocje | O firmie | Jak kupować? | Rejestracja | Kontakt | Download

Copyright © 2012 by Promaco. All rights reserved. Promaco Accessories Facebook Promaco Zapraszamy również na stronę Promaco Energia ..